Agorafóbia tesztet kínál legújabb cikkem, amit a pánikbetegség kapcsán írtam. Olyan agorafóbia tesztet akartam adni Neked, amivel néhány pillanat alatt el tudod dönteni, hogy az igen válaszok vannak-e túlsúlyban vagy a nemlegesek. Miért jó ez Neked? Nos azért, mert ha kiderülne, hogy – igen – megerősödött a gyanú benned, hogy: igen, agorafóbia, úgy két irányba tudsz elindulni: 1. Az egyik az orvostársadalom. Milyen jövőképet jelent ez Neked? Nos, minden bizonnyal sok pénz elköltését és legalább egy orvost, aki százszázalék, valamilyen antidepresszáns gyógyszert fog felírni Neked. Azt reméled, majd minden nap bekapsz egy szem gyógyszert, amit az orvos felírt és a tévútra jutott életed rendbejön? Bocs, őszinte vagyok Veled. Semmiképpen sem. 2. A másik irány pedig az lenne, hogy Te eldöntöd, hogy mindenképpen ki fogsz jönni a gödörből és HA TÖRIK HA SZAKAD AZ ÉLETEDET MINDENKÉPPEN RENDBERAKOD! Látod? Ez a beszéd. Szerencsés flótás vagyok, mert 15 év pánikbetegség van mögöttem. Az utolsó pánikroham 2016. december 21-én volt, azóta jól vagyok. Szeretném legutóbbi cikkemet a figyelmedbe ajánlani: Agorafóbia teszt.