Szia, Te, aki olvasod ezt az írást. Hogy miből gondolom, hogy olvasod ezt az írást? Well – mosolygok – és kérdezek: „Miért tán nem olvasod?” (kacsintok) – szóval, ha tovább nem is olvasod, talán annyit még el szeretnék mondani Neked itt és most, hogy ma péntek tizenharmadika van a kettőezer-huszonegyedik esztendő augusztus havában. Hogy miért fontos ez a dátum? Mert ma mögöttem van 15 év pánikbetegség.

Szeretnél Te is magad mögött tudni x év pánikbetegség

(bocsi a gugli miatt nem ragoztam)

Nos, ahhoz semmi mást nem kell tenned, mint letérni arról az útvonalról, ami tévútra vitt és céljaid (álmaid) útjaira térni. Most. Azonnal.

Pánikbetegség segítség

(ez a cím is a guglinak szól)

Szóval itt vagyok, ha segítséget szeretnél kérni. Hogyan tudok segíteni? Elmondom, hogy én hogyan jöttem ki a pánikbetegség fogságából, ami 15 év volt. Mire meghallgatod a történetem, te is kint leszel a pánikbetegség (-ed, tudod, a gugli, LoL) karmai közül. Amúgy csak viccelek, de amire konkrétan gondolok, az nem más, mint néhány óra baráti beszélgetés velem, kurta sokat segíthet.

Kívánok Neked szép napot

És várom jelentkezésed, de előtte olvasd el a cikkemet (légyszi-légyszi) amit a pánikbetegség kapcsán írtam (bocs a hülye fogalmazás miatt, de ennek a hülye guglinak kiszabottul meg kell felelni).